pondelok, októbra 13, 2008

MOJE PRVÉ FREEBIE/MY FIRST FREEBIE

Ahojte, vítam vás na mojom blogu :) Minulý týžden som bola bez netu u rodičov a povedala som si, že skúsim vytvoriť svoje prve freebie AUTUMN RAINBOW. Ponúkam vám teda freebie s desiatimi papiermi s originálnymi textúrami v jesenných farbách. Budem veľmi rada, ak sa vám budú páčiť :)

Hello, welcome on my blog :) Last week I was visiting my parents and was without internet connection. So I decided to create my first freebie AUTUMN RAINBOW. It includes 10 papers with unique textures in autumn colours. Hope you like it :)

Autumn rainbow

Stiahnuť tu/Download

a tu je LO, kde som papiere použila/and page I made with it
Thanks for visiting my blog :)

4 komentáre:

Andynka povedal(a)...

GRATULUJI k blogu,ke krásným papírum a přeji ti mnoho spokojených uživatelek!!! ;)

Mira-Timkova povedal(a)...

Gratulujem k blogu! Super papiere!

Blanka povedal(a)...

Děkuji krásné papíry! Jen tak dál :-)

Unknown povedal(a)...

Thank you for sharing this beautiful set of papers!!
;=)
Sue